Ponyos blogg
Jag talar bara gott om detta företag.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Det här är ett bra företag på riktigt!
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, tydlighet med anpassningsförmåga, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack så mycket för ett fint samarbete med Fotvård Obbola!