Ponyos blogg
Allt vi har att säga om det här företaget är positivt.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Fotvård Mariehem!