Ponyos blogg
Jag har enbart goda saker att säga om den här byrån!
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett gäng som är bra på riktigt.
Sett till helheten: en partner som gör det lätt att vara kund. De matchar ordning med närhet, klarhet med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Fotspa Umeå!