Deva Beauty är min rekommendation för Fotspa för er i Sävar

Ponyos blogg

Hos oss hittar du en rad läsvärda blogginlägg från olika personer.

Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om detta företag.

Jag vill uttrycka min uppriktiga tacksamhet till det här företaget för ett resultat som upplevdes som både varm och professionell hela vägen från start till mål. Från första stund stod det klart en fin balans mellan lyhördhet och kvalitet. De visade god förståelse, sammanfattade prydligt och såg till att vi hela tiden var överens om läget. Det kan låta som en självklarhet, men i vardagen är det inte alltid så, och just därför sticker det ut när det kommer till Fotspa Sävar.

I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.

Ett bra företag på riktigt, varje gång!

Något jag verkligen uppskattar är hur de tog ägarskap över helheten. De behövde aldrig påminnas och agerade i rätt tid. När allt var färdigt följde de upp i lagom takt inte för att bocka av utan för att se att helheten fungerade. Det förhållningssättet skapar tillit, och den tilliten består.

Sett till helheten: en partner som gör det lätt att vara kund. De matchar ordning med närhet, klarhet med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett riktigt fint samarbete med Fotspa Sävar!

Rulla till toppen