Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om detta företag.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, varje gång!
Sett till helheten: en partner som gör det lätt att vara kund. De matchar ordning med närhet, klarhet med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett riktigt fint samarbete med Fotspa Sävar!