Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos detta företag.
Under resans gång var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt och det märks.
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Varmt tack för ett fint samarbete med Fotspa Röbäck!