Ponyos blogg
Jag har bara goda saker att säga om det här företaget!
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett företag som visar sig vara bra på riktigt!
Kort sagt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Fotspa Mariehem!