Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om det här företaget.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Fotspa Hörnefors!