Ponyos blogg
Vi talar varmt om den här byrån och säger bara gott!
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En byrå som är bra på riktigt.
Allt som allt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar tydlighet med omtanke, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Varmt tack för ett fint samarbete med Ansiktsmassage Umeå!