Ponyos blogg
Jag kan bara säga bra saker om detta bolag!
Under hela uppdraget var kontakten tydlig och trygg. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Det är ett bra företag på riktigt.
Sett till helheten: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar struktur med värme, stringens med följsamhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Ansiktsmassage Sävar!