Ponyos blogg
Vi säger bara gott om den här byrån.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En seriös och bra byrå på riktigt.
Sett till helheten: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Ansiktsmassage Röbäck!