Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om det här företaget!
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Ansiktsmassage Mariehem!