Ponyos blogg
Jag har enbart goda saker att säga om det här företaget.
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Detta är ett på riktigt bra bolag!
Kort sagt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, klarhet med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Ansiktsmassage Ersmark!