Ponyos blogg
Vi talar bara gott om detta företag!
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett genuint bra företag på riktigt.
Sett till helheten: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Ansiktsmassage Ersboda!