Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Det här är ett bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Ansiktsbehandling Umeå!