Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om det här företaget.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, precision med flexibilitet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Ansiktsbehandling Täfteå!