Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara goda saker att säga om den här byrån!
Under resans gång var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En proffsig byrå på riktigt.
I korthet: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Ansiktsbehandling Sävar!