Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om den här byrån!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som håller måttet på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Ansiktsbehandling Röbäck!