Ponyos blogg
Det finns bara positiva saker att säga om den här byrån!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett mycket fint samarbete med Ansiktsbehandling Mariehem!