Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De matchar ordning med närhet, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Stort tack för ett fint samarbete med Ansiktsbehandling Hörnefors!