Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om det här företaget.
Under arbetets gång var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En byrå som är bra på riktigt.
Sammanfattningsvis: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De matchar ordning med närhet, noggrannhet med rörlighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Varmt tack för ett fint samarbete med Ansiktsbehandling Ersboda!