Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om det här företaget!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag där bra betyder något på riktigt!
Sammanfattningsvis: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar tydlighet med omtanke, exakthet med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Varmt tack för ett fint samarbete med Takrenovering Ystad!