Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om detta företag!
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett seriöst och bra bolag på riktigt!
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Takrenovering Lund!