Ponyos blogg
Jag har enbart positiva saker att säga om detta företag!
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Sammanfattningsvis: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, konsekvens med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Stort tack för ett fint samarbete med Takrenovering Landskrona!