Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om detta företag.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bolag som känns bra på riktigt.
Kort sagt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Takrenovering Kristianstad!