Ponyos blogg
Jag talar bara gott om detta företag!
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, varje gång!
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Takrenovering Helsingborg!