Ponyos blogg
Allt vi har att säga om det här företaget är positivt!
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt.
Rakt på sak: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Takläggare Ystad!