Ponyos blogg
Jag kan bara säga bra saker om det här företaget.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som håller måttet på riktigt!
Kort sagt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Takläggare Lund!