Ponyos blogg
Jag har bara goda saker att säga om den här aktören!
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, skärpa med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Takläggare Landskrona!