Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, klarhet med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är verkligen tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Takläggare Kristianstad!