Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om detta företag!
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett starkt företag på riktigt varje dag!
Sett till helheten: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack så mycket för ett fint samarbete med Takläggare Helsingborg!