Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån!
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
Kort uttryckt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett utmärkt samarbete med Takläggare Ängelholm!