Ponyos blogg
Jag har enbart positiva saker att säga om det här företaget!
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett gäng som är bra på riktigt!
Allt som allt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, stringens med följsamhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Sanera Asbest Lund!