Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag.
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag.
Om jag ska sammanfatta: en trygg partner som får allt att flyta. De matchar ordning med närhet, skärpa med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Stort tack för ett fint samarbete med Plåtslagare Ystad!