Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om den här byrån!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, med resultat!
Sammanfattningsvis: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Plåtslagare Trelleborg!