Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om den här byrån!
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Detta är ett på riktigt bra bolag.
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De matchar ordning med närhet, noggrannhet med rörlighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Plåtslagare Landskrona!