Ponyos blogg
Vi har bara positiva saker att säga om detta bolag.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Detta är ett bra företag.
Kort uttryckt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, noggrannhet med rörlighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Varmt tack för ett fint samarbete med Plåtslagare Helsingborg!