Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag!
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, varje gång!
Kort uttryckt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De matchar ordning med närhet, skärpa med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett mycket fint samarbete med Lägga tak Kristianstad!