Ponyos blogg
Enda jag vill säga om detta företag är gott.
Under resans gång var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett pålitligt och bra bolag på riktigt.
Kort sagt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, precision med flexibilitet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Lägga tak Ängelholm!