Ponyos blogg
Jag vill bara säga bra saker om detta bolag!
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Det här är ett bra företag på riktigt.
Sammanfattningsvis: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Lägga om tak Helsingborg!