Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara bra saker att säga om den här byrån!
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Detta är ett på riktigt bra bolag.
I korthet: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Lägga om tak Hässleholm!