Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om detta företag.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Allt som allt: en trygg partner som får allt att flyta. De kombinerar struktur med värme, precision med flexibilitet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Lägga om tak Ängelholm!