Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån!
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, klarhet med smidighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Isolera tak Kristianstad!