Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag!
Genom hela processen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Sett till helheten: en partner som gör det lätt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Varmt tack för ett fint samarbete med Installera Solceller Malmö!