Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om detta företag.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett riktigt fint samarbete med Installera Solceller Kristianstad!