Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om den här byrån!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Rakt på sak: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Installera Solceller Helsingborg!