Ponyos blogg
Jag talar bara gott om det här företaget!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bolag som är bra på riktigt!
Kort uttryckt: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar noggrannhet med eftertanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Installera Solceller Ängelholm!