Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om det här företaget.
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Det här är ett utmärkt bolag på riktigt!
Kort sagt: ett team som gör kundresan enkel. De förenar ordning med omtanke, precision med flexibilitet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Besikta tak Ystad!