Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos det här företaget.
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett verkligt bra bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Stort tack för ett fint samarbete med Besikta tak Landskrona!