Ponyos blogg
Vi talar varmt om detta företag och säger bara gott!
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Det här är ett bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett mycket fint samarbete med Besikta tak Helsingborg!