Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos detta företag.
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett genuint bra företag på riktigt!
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De matchar ordning med närhet, precision med flexibilitet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Besikta tak Ängelholm!